četvrtak, 8. siječnja 2009.




Predstvaljamo vam dva najnovija dizelska motora na trzistu. Prvi je Renault/Nissan 3.0 L V6 DCI motor predstavljen premijerno u aprilu prosle godine na Velikoj Nagradi Monaca u Laguna kupe modelu. Motor razvija 235 KS i 448 Nm obrtmog momenta, sa deklerisanom potrosnjom 6,7/9.5 L. Motor ce se najvecim djelom naci u Nissanovim modelima ito u FX i G seriji, a trebao bi pokretati i prvu dizelsku Maximu u USA, kao i vec spomenutu Lagunu Kupe.



Druga novina je novi D5 motor od Volva. Naime radi se o najpoznatijem dizelasu u gami Volva na kojeg vecina prodaje ovog proizvodaca i otpada. Radi se o rednom petocilidnrasu koji iz zapremine od 2.4 L uz twin turbo tehnologiju razvija 205 KS i 420 Nm obrtnog momenta, pri cemu zadovoljava stroge Euro 5 standarde. Ovaj motor bi u najvecoj krstarici Volva S80 trebao imati kombinovanu potrosnju od 6.2 L i ispustati 164 g/km CO2!

Uskoro na You TUBE cijeli filmovi


Stranica sa najvećom ponudom video clipova na internetu, YouTube, prikazivat će kompletne filmove, TV emisije i druge sadržaje iz arhive jedne od najvećih američkih produkcijskih i distribucijskih kuća - Metro-Goldwyn-Mayer, objavili su zvaničnici u nedjelju.

Kako javlja Reuters, stranica čiji je vlasnik planetarno popularni Google Inc, detalje dogovora objavit će u toku ponedjeljka.

MGM Studios će za početak dozvoliti prikazivanje epizoda decenije stare serije "American Gladiators" na kanalu YouTube. Kanije se mogu očekivati i filmovi poput "Bulletproof Monk" i "The Magnificent Seven", te dijelovi popularnog filma "Legally Blonde". Pregledanje ovih uradaka bit će besplatno, uz reklame koje će se pojavljivati uz video.

U oktobru je Google sklopio sličan posao sa korporacijom CBS za puštanje njihovih dugometražnih emisija iz arhive, uključujući "Star Trek", "Young and the Restless" i "Beverly Hills 90210".

Mnoge TV mreže već puštaju svoje emisije na YouTubeu, pored miliona kućnih videa koje postavljaju korisnici. Ipak, većinom su to clipovi koji traju kraće od deset minuta, a eksperimentisanje sa filmovima počelo je u posljednjih nekoliko mjeseci sa mrežama HBO i Showtime.